جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
هفته دفاع مقدس

حوزه/ هفته دفاع مقدس، یادآور شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی دلیر مردانی است که با عشق به میهن و اعتقاد به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. فرهنگ غنی و پربار دفاع مقدس و آموزه های ارزشمند آن ایام، سراسر استقامت، تلاش، اتحاد و همبستگی است.

هفته دفاع مقدس، یادآور شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی دلیر مردانی است که با عشق به میهن و اعتقاد به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کردند و حماسه‌ای جاودان را در تاریخ این سرزمین رقم زدند. این هفته، فرصتی است تا بار دیگر از رشادت‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز تجلیل و تکریم کنیم و یاد و خاطره آن روزهای پرافتخار را گرامی بداریم.

بی شک، دفاع مقدس تنها یک واقعه تاریخی نیست، بلکه منبع و جریانی سیال از آموزه‌های اخلاقی، معنوی و ملی است که برای همه ما درس‌های بزرگی دارد. درس ایثار، مقاومت ، هوشمندی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و وفاداری به آن . همانگونه که در دفاع مقدس ، مقاومت، ایستادگی و هوشمندی چاره حل مشکلات شد ، در این مقطع و شرایط امروز جامعه و جهان که ملت مسلمان درگیر جنگ ترکیبی و فرهنگی می باشند، تاسی به آموزه های دفاع مقدس ، راه چاره و رمز پیروزی است

اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با عید میلاد رسول اکرم صلوات الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام را به تمامی هموطنان عزیز به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان گرانقدر تبریک عرض نموده، پیروزی جبهه حق در برابر جبهه باطل را از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

سید عباس حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha